Wednesday, September 8, 2010

Waktu Subuh aku blogging

Salam....

Selamat bersahur kepada semua umat Islam...waktu di sini sekarang dah pukul 5 pagi..sejak akhir-akhir ni mood nak blogging datang waktu-waktu pagi subuh macam ni..tak tahu la kenapa..mungkin kerana insomnia yg tak masih tak mahu pergi..ditambah pulak tak ada kerja nak buat (padahal kerja berlambak tak siap)..takpelah..tak ada mood nak buat kerja, blogging laa...

Tiba-tiba rasa sakit kaki..sebelah kanan..dah beberapa pagi macam ni..pukul 5 je sakit kaki..kat tempat yg sama tapi bergilir-gilir..semalam kiri, hari ini kanan, esok kiri balik...tak tahu kenapa..sakitnya pun tak macam sakit biasa..susah nak describe...tahan je lah...

Semalam melawat sekolah lama -SMK Permas Jaya..tiba-tiba tergerak nak pergi..berjalan-jalan sambil tengok-tengok tempat bermain dulu..hmm..dah banyak berubah..makin cantik, makin ceria, makin cemerlang...rindu saat-saat berada di sini suatu ketika dulu..tempat bermain lagi dikenang..inikan pulak tempat bercinta...oppss!!! haha...


Dari form 1 sampai lah ke form 5, macam-macam dah aku lalui di sini..suka, duka sbg seorang pelajar sekolah..kat sinilah tempat aku mencapap, gila kuasa dll..mana taknye, kalu boleh semua jawatan aku nak bolot..masa form 5 merupakan tahun paling gila bagi aku (sebenarnya dah start dari form 4) ngee~..orang lain sibuk nak SPM, aku sibuk ke sana, ke mari wakil sekolah..waktu tu aku pegang 3 jawatan pengerusi kelab..termasuk CEO P2GC Corp. + Exco lembaga pengawas lagi...haha..pembolot gila aku..kat sini jugak lah tempat berlakunya aksi tarik-menarik antara peminat-peminat aku (sebab berebut aku ni)..haha..kalau boleh rasa nak kembali ke zaman sekolah...

Petang pulak keluar dengan Farah (bestfren aku masa kat sekolah)..dah lama gila tak jumpa..sejak habis sekolah memang tak pernah jumpa lagi...dia ni dulu scandal aku masa kat sekolah..haha..tak malu mengaku..sebab dulu kan budak lagi gila-gila..tapi serius, kepala dia pun memang gila...ada macam weng sikit..hehe..cerita-cerita masa dulu-dulu masa muda-muda..tapi sekarang dah nak jadi pharmacist dah..aku pulak dah nak jadi dietitian...

Farah ajak teman shopping raya sikit kat Jusco Tebrau City..ramai gila manusia...tapi dapat lah jugak baju raya 2 helai + 1 bottle perfume..nak buka puasa kat food court pun kena beratur...haih...semua restoran fast food pun penuh..KFC, pizza hut, chicken rice shop, egg house, rasa ayamas, secret recipe pun penuh pukul 6.30! last-last tengok kedai non-halal yg jual toing-toing tu jugak yg kosong...hmm....terpaksalah...dah tak ada pilihan lain...berbuka dengan air je...sedihnya kehidupan...bila dah kosong baru lah dapat makan..huhu...

2 comments:

zUlaikha rAzak said...

tempat jauh lagi kan dikenang..ny plak tmpt sndri..:)

Emmy Nur said...

apekah??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails