Wednesday, February 24, 2010

hati....oh hati.....






















































oh hati...
kenapalah kau buat aku mcm ni...?
what's wrong with me..?
kenapa aku selalu termenung..?
fikiran menerawang....
kenapa aku selalu memikirkan benda tu..?
kenapa...?

adakah aku dah terkena infection daripada eka a.k.a kaka..?
sangat sukar utk aku melalui saat-saat mcm ni...
tatkala hati berbolak-balik (betul ke ayat aku ni..?)...

mungkin kerana terlalu memikirkan sesuatu perkara..
membuat aku jadi separuh gila..
makan tak lalu...
mandi pun malu-malu...
tido ofkos lah lena selalu...

adakah aku dah mula dan bersedia utk menonjolkan diri aku yg sebenar...?
mungkin ini bukan masa yang sesuai untuk berkata benar...
but this is what we call the transition state...

saat-saat waktu begini...
hanya aku seorang diri melalui liku dan ranjau ini..

ke mana pergi teman setia?
ke mana pergi teman bicara?
ke mana lari teman berduka?
ke mana menghilang saudara-mara?
ke mana ghaibnya yang dicinta?
ke mana pergi saat bahagia?
ke mana hilang janji bersama?
ke mana semuanya..???
yang tinggal hanya dusta belaka...

insan di sini memerlukan kalian.....
hati ini amat merasakan keperitan rindu yang terpendam...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails