Thursday, February 18, 2010

setelah sepurnama menyepi..

assalamualaikum~

hmm...lama btul x update blog ni...dlm mse sebulan lebih x update blog ni mcm2 yg blaku dlm hidup aku...bukan xnk update, tp masa yg membatasi gerak geriku..malas pun ade jgak..yela pnt2 aku post, tp xde org comment..x tau la nape blog ni org xle nk post comment..setting sume ok..mm xpe la biar la aku bersyok sendiri dlm blog ni...ni la tmpat aku meluah perasaan, menabur cerita, mengadu domba dan bermacam me- lg....

dengan assignment yg melambak2 tak pernah putus, especially pathology tlh membuatkn ku hampir hilang hala tuju (rsenye mmg da hilang kot..) setaip hari menghadap assignment..assignment..assignment..sampai takde masa utk wat revision...aku da pening..kepala mula pusing..minda terawang2 x tau apa yg aku da blaja slama sparuh sem ni...haisshhhhh....

bermula dgn pilihanraya kampus, raihanah menang kerusi fakulti perubatan & sains kesihatan...seorang wakil dietetik menjadi pemimpin..hahaha...amek kau smpai demam2...kepada rai: seluruh warga maidam dan fpsk mengharapkan kau dapat mencipta reformasi dan membela nasib mereka...selamat menjalankan tugas!! (hahahahaha...ketawa jahat!!)

x lama lepas tu.....turn aku pulak....!!
aku dilantik menjadi 'presiden' persatuan mahasiswa fakulti perubatan & sains kesihatan (FASKES)...aduhh...aku dapat merasakan satu bebanan yg bakal aku terima..tp aku anggap itu semua sebagai satu amanah daripada Allah yang melantik aku menjadi khalifah di muka bumi Nya ini....segala amanah dan tanggungjawab harus dilaksanakan sebaik mungkin...dan sudah pastinya aku harus lebih cekap mengendalikan masa dan waktu aku..membahagikan tugas sebagai seorang pelajar dan sebagai seorang pemimpin...(kenapa ayat aku dah mula jd skema????) adusss....

part yg paling best....
huhuh...dpt cuti mid sem 2 minggu...wee~ minggu pertama pergi lawatan ke HKL dan Hospital Serdang...mm boleh thn jgak la...yg penting no more class...ngahaha~ dapat berjumpa dgn tuan hj. Ridzoni (ketua dietitian HKL) .. waktu2 mcm ni la saat2 yg paling sesuai utk menggedix dpn lensa kamera....ape lg...kamera aku menjadi mangsa kerakusan manusia yg gila bergambo...bila balik...tgk balik gamba2 semuanya ade 1200 keping !!!! ya ampuunnn.....mmg terbukti la bdk2 diet ni gila bergambo....patut la memory card aku habis full...

utk menghargai korang yg dah susah payah pose dlm kamera aku, ni aku bg award..:

1. golden face - mira (191 gambar de muka dia)
















2. best shot -























































hepy bezday to:
- famox
- musyi marou

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails