Saturday, January 9, 2010

selamat tinggal sayang

Selamat tinggal sayangku....

post ni bkn la pasal kehilangan awek, girlfren, pacar, atau sebagainye....

ni pasal kasut crocs aku yg telah pegi meninggalkan aku...
penat lelah aku mengumpul duit utk mendapatkan crocs tu...

tp akhirnya.....

dia pegi meninggalkan aku keseorangan...sadis....


kronologi pemergian crocs ku ::

- aku pegi air terjun sekayu (pakai crocs tu..)
- salin baju (xde kena mengena pun..)
- sempat lg bergambar utk kali terakhir
- excited sgt nampak air
- bukak crocs..letak kat tepi batu
- masuk dalam air
- pegi tempat lain (tinggalkan crocs kat tempat td)
- hujan lebat turun
- paras air naik mendadak..deras..
- alamak! terlupa crocs!!!
- pegi tempat letak crocs td
- tempat tu dah dinaiki air
- crocs x lg kelihatan
- tamat -

mcm mana aku boleh cuai n terlupa pasal crocs aku???

walaupun aku nampak tenang..tp dlm hati ni takde sape yg tahu...


balik tu aku jalan kaki ayam..



nasib sama juga menimpa ika.. - selipe dia pun kena hanyut jugak...
rai pulak..- selipe dia putus masa ambik gambar lompat...

pengajaran:
1. jgn pakai selipe mahal nk pegi air terjun
2. jgn pakai selipe murah..sebab senang putus
3. terbaik adalah selipe jepun!!!

selamat tinggal crocs ku..semoga kau abadi di sana...

2 comments:

Anonymous said...

ala la...kesian ko..

emynur said...

siapakah???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails