Thursday, November 5, 2009

Happy Birthday - Abg Sari



ekspresi muka teruja abg sari meniup lilin....ngahaha


maka hari ni diisytiharkan abg sari kite da mencecah umur 20 thn..... ;D

majlis 'gilang-gemilang' diadakan di McDo' (sbelah bus stand KT)...semua bdk medic n diet join kecuali saufiq n fatah (yg telah tewas dgn godaan katil...)

walaupun aku masih dlm keadaan ngantok dan x bermaya stelah memerah otak m'jwb exam, tp nk m'gedik punya pasal aku kuatkn jugak semangat neh...














aku x phm knape joe prlu buat muka mcm tu..??


seluruh McDo' tu dikongker oleh bdk2 yg muka tembok yg dgn slambenye melalak2 tnpa m'hiraukn org lain....(adoyai...malu aku...) smbil diperhatikan oleh supervisor2 dan juga manager McDo' tu......yg da mcm x le nk wat pe dah......(redha je la...)

aku harap bnde ni x b'ulang lg....

sebelum balik sempat jugak b'fotogedik kat tepi jln....muahaha...


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails