Sunday, November 29, 2009

kak yah boleh!


huh...seperti yang aku jangkakan...mak aku menang tempat ke-2 pertandingan gubahan...syabas n tahniah kpd kak yah n seluruh warga kru produksi yg telah merealisasikan impian mak aku nih...(macam event besa la pulak!)

tapi yang aku tak berapa nak puas hati ialah johan pertandingan tu....kak enon - penganjur pertandingan tu sendiri....tentunye ramai yang beranggapan negatif atas kemenangan kak enon...ye la korang pikir la adil ke penganjur masuk sekali pertandingan n terus jadi pemenang?? tentu saje die akan menggunakan segala peluang dan ruang yang ada untuk menjadi johan....

kalau diikutkan gubahan mak aku lebih menarik dan kreatif sedangkan si johan hanya membuat gubahan berbentuk bakul...(huh..sungguh outdated punye pesen)...kalau grand tu tak kesah la jugak kalau die jadi johan....

tapi ape pun kak yah tetap sporting n tak ambik hati pun....bak kata mak aku:
"ala setakat kat kampung ni mak tak heran sangat.." (adakah ayat ini berbaur dendam??huhu..)

congrats mak...!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails