Monday, November 9, 2009

makan..makan..makan..


















makan...makan......

makan lg banyak2....ni untuk raye ape pn aku x tau la...nk kate deepavali, da lepas da....nk kate raye haji, lmbat lg....ish konpius2....

nagahahaha~
asal ade org support makan aku ngap aje..nyam3!! ...so ape lg...kite serang..!!!

seperti biasa la nasi himpit yg telah dihimpit2kan oleh makcik kedai kat tepi jln tu menjadi hidangan di hari yg mulia ni disamping sate yang sgt sedap (makan free la katekan...) boleh dimakan tanpa was2 akan kandungan gelatin....haha ;p

aku pun ape lg..mulakan langkah pertama dengan menyerang dan meratah segala benda yg ada atas meja tu...haha..sate yg bonok2 menjadi sasaran pertama aku....


















keghairahan meratah makanan...hahaha...

lepas makan, sempat jugak aku rakamkan aksi2 kanak2 periang ni beraksi....ntah ape perasaan diorang pon aku x tau la...tapi aku harus mengambil peluang ini utk m'gedik bersama...haha...




















lepas semuanya selesai perut aku mula rasa lain macam.....oh tidak!!! adakah aku terkena diarrhea???

tu la akibatnya makan sambil m'gedik...

*moral of da story: sebelum makan baca bismillah.... ;D

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails