Thursday, August 26, 2010

Gila lagi

Salam...

Kali ni kesabaran aku teruji lagi...kali ni lebih kuat dan dahsyat...bukan pasal pendrive hilang...tapi pasal isi pendrive yg hilang....

Dengan kesedihan yg melampau aku menaip post ni...tak tahu la virus s*al jenis apa, dari strain mana yg ada kat dalam komputer kat library tu, habis semua corrupt fail-fail dalam pendrive aku..report biochem yg dah nak siap pun hilang..fail-fail penting lain spt lecture notes, jurnal, fail persatuan, etc. pun ada dalam tu hilang..

Actually tak hilang..cuma virus tu tukar semua folder yg ada dalam pendrive jadi shortcut..dah tu tak boleh bukak la folder tu..bersamaan semua fail dalam tu bersemadi dalam tu tanpa dapat dikesan..

Lebih malang lagi external hard disc (HD) aku pun kena sama jugak..lagi la belambak fail dalam HD tu..gambar-gambar yg aku simpan sejak dari sekolah sampai la ke U ni semua hilang..musics, videos, fail-fail penting yg lain, assignments, notes, bla..bla..bla...aaarrrggghhh.....!!!! banyak sangat..!!!

Tak tahu nak buat apa...HD tu dah macam nyawa kedua aku...bila dah jadi macam ni, aku dah tak boleh nak hidup (secara normal)...aku hampir-hampir jadi gila...nak terjun je dari tingkat 4 maidam ni boleh tak???

Terpaksa format balik pendrive & HD..hidup dah jadi kuca-lana..tak ada hala tuju..kepala serabut..otak membeku..jiwa meracau..kenapa berat dugaan Ramadhan kali ni..??

p/s: kepada mereka-mereka yg ada cucuk pendrive@HD kat komputer library, bersedialah..masa anda akan tiba...

2 comments:

Just.A.Blogger said...

nk transfer file especially ppt,doc ke yg bkenaan dgn study la, pkai pendrive je...wat backup kt laptop...and external HD JANGAN sekali2 merisiko kn diri anda gna dkampus especilally library...

external HD smpan movie n pic ja...

sekian. terima kasih

neway, sy bersimpati.....

[tkene virus gila sarimi kah???]

the dietitian said...

kita serupa...
sabar jela..nl jek aku musnahkan sume computer kat lbrary tuh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails