Saturday, August 14, 2010

Saya dah dapat..wee~

Alhamdulillah....

Akhirnya penantian sekian lama berakhir jua...sy ada kekasih baru...dah lama dok usha-usha...akhirnya dapat jugak...murah je..tak mahal pun..mampu dimiliki...

So lepas ni dah senang sikit la nak gerak mana-mana..walaupun tak la berapa senang sangat..sekurang-kurangnya ada la menatang nak ditunggang...lepas ni dah tak risau lagi bangun lambat nak pergi kelas..haha..

Sem ni semua orang macam kaya je..loaded betul budak-budak ni...

si ikram dah beli motor sendiri...saufiq pulak hanset baru..sony satio lagi tu (buat aku jeles je...aku dah lama nak tak dapat-dapat)..lin dah ada kereta (perlu ke mention kat sini??)..hmm..si jannah, kimon, kak zaty, kak nadia semua dah beli alat tunggangan masing-masing (pelik je bunyi..)..haha..

takpe2..sekarang aku pun dah ada aku punya..muahaha~



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails