Tuesday, December 8, 2009

emy bertunang..?






dah lama aku nantikan saat2 ni..akhirnya termakbul juga doa aku..majlis sederhana ni selamat dilangsungkan pada 5 Disember 2009 jam 5 ptg waktu Malaysia..x jemput sape2 pn..cuma sdara mara terdekat je..

hahaha...

jgn terkejut...sebenarnya bkn aku yg bertunang..tp kakak ku - Sherin Haslinda binti Semen (hamek ko name penuh skali)...akak aku ni mmg patut pn tunang skrg..kalau x, bila lg kn...dia ni tengah praktikal diploma juruteknologi makmal perubatan (MLT) kat HSA JB..tunang dia pun kerja kat hospital gak..hah mmg dah kena la tu sama2 dok hospital nnti...

aku masih ingat masa kecik2 dulu aku, akak n adikku main sama2, makan sama2, mandi sama2, tido sama2 (ofcoz masa tu aku masih comel-smpai sekarang)..haha kelakar la pulak bila kenangkan balik...hmmm...masa terlalu cepat berlalu..skrg akak aku da jd tunang org..n x lama lg jd isteri org pulak...

aku ada 6 org adik beradik..abg long, kakak n abg aku semua dah kawen..yg ni akak aku lg 1 pulak da tunang n tak lama lg akn kawen..nampaknye dlm adik beradik aku tinggal aku n adik aku je yg belum kawen lg..haha..xpe2..aku nk habiskn PhD aku dulu baru aku fikir nk kawen..hehe..

tp yg sedihnya kalau lah arwah ayah masih ada, mesti dia gembira tgk ank dia..tp nak buat mcm mna dia pergi dulu..n tentu majlis akn jd lebih meriah n bermakna kalau arwah ayah ada..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails