Wednesday, December 30, 2009

Holiday: Kuala Lumpur



Cuti sem ni aku mmg full dgn segala aktiviti yg bermanfaat dan jgak yg x berapa berfaedah...

kalau ikutkan hati aku ni malasa jugak aku nak jalan jauh2 ni..bkn ape, pnt wei...tp tgk mak aku beria2 nak sgt pegi KL, aku pn ikut je la..kang aku tak pegi die pn xnk pegi gak..kesian pulak..kitorang naik bas je dr JB ke KL..

sampai je kat KL kitorang duduk kat rumah sepupu aku kat Putra Villa, Taman Melati..dekat je dgn terminal putra..so senang la aku nk merayap..haha..sepupu aku ni die ada anak perempuan umur 22 thn..farah nama die..aku ni da pangkat uncle, ada anak sedara yg lebih tua dr aku...adoyai...tp walaupun dua2 da besar panjang tp perangai tak pernah nye nak matang..haha..sama2 kepala gila2 dr kecik lg mmg x pernah aman - gadoh je keje..tp kitorang tetap rapat..

dah ada geng apa lg....pnjang langkah la ku...seluruh KL aku jajah..semua shopping mall aku round..x cukup dgn tu, 4 malam berturut2 aku merayap pegi uptown pulak...smpai la aku rasa poket aku ni dah ringan n semakin nipis..baru la ada kesedaran nk dok rumah..haha..

hari2 terakhir aku d KL, aku sempat la jumpa 2 org makhluk bertuah ni - ika n rai..kitorang sempat jln2 lg..adoyai...longgar kepala lutut (patella) aku melayan si ika b'jln...dr Times Square ke Low Yatt (3x naik turun - x tau nk cari apa) sampai la ke pavilion (tgk world band ) sambil jln2 tu tgn x reti diam men'snap' gmbar2 yg difikirkn perlu (tp kebanyakan nye x perlu kot..)





hari terakhir: aku pegi zoo negara pulak..yela aku ni x pernah pegi zoo negara..nak gak tgk cm ne..sekali dah masuk waahhh...best gak tgk binatang ni...tgk gelagat binatang lg best dr tgk gelagat manusia yg menjijikkan...aku sgt teruja tgk show burung kakak tua dan singa laut yg pandai kutip sampah! lg teruja tgk bnatang yg x pernah aku tgk..sgt best di zoo..n gmbar2 plik pun byk dihasilkan...haha..





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails