Wednesday, December 30, 2009

Holiday: Kuala Terengganu



da puas round 1 KL, turn Terengganu lak kena serang...!!
seluruh family n warga kecoh berangkat ke Terengganu..

venue: Primula Beach Resort, KT
date: 25-27 Disember 09



kat terengganu ni x byk sgt tmpat kitorang pegi..mgkin x ckup masa atau.....mmg xde tmpt nk pegi pn...ooppss!! jgn marah mira..

Day 1:
x pegi memane pon..dok lepak2 kat bilik hotel je..Bilik 808..baik punya nombor..(jgn lpas ni de yg g beli 3D)..pnt dlm perjalanan dr KL ke KT masih x hilang walaupun bkn aku yg drive..

Day 2:
pegi Noor Arfa Batik dgn harapan dpt cantng sndiri batik..tp hampeh..sampai situ je ape yg tinggal cuma banner yg tertulis "Do It Yourself" - canting batik..tp puas aku pusing tmpt tu mmg sah x jumpa pn kat mana nak canting batik tu..mak n sepupu aku ofcoz tgh rancak membelek2 batik utk dibeli sbg cenderamata..aku mula bosan..beredar secepat mungkin..

ha..makan keropok losong..my fevret..ktiorang pegi shopping keropok losong semestinya kat Kg. Losong...kitorang makan keropok tu sepuas2nya kat tempat fevret aku - Kak Yah Keropok Losong (ade unsur2 promote cikit..) mmg best..x kira pulak berapa batang keropok tu aku sumbat dlm mulut aku..siap bungkus bwk balik..dah kenyang, angkat kaki..

pegi taman tamadun islam lak..kena bayar RM10 utk dapatkan passport nk masuk dlm..baru tgk 3 buah monumen masjid dah kena panggil balik...nk hujan..walaupun mmg t'bukti x hujan..terus balik hotel..



petang pegi jln2 kat pantai batu burok dgn farah, walaupun aku da slalu pegi situ...peh da mcm couple..jln2 main2 ombak, berkejar-kejaran sambil tgk org main layang2..haha..jiwang giler..pegi A&W beli root beer suda...dah ptg balik hotel..



Day 3:
aku dihantar balik ke hostel...kelas mula pkul 10 pagi...waaa...hati aku meronta2 x nak pegi..lum puas holiday lg..tp aku t'paksa akur..ikut je la.......

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails