Sunday, November 28, 2010

Hujan Bunga di Kuala Terengganu





Salam...

Alhamdulillah hari ni dah selesai paper keempat - Nutritional Status Assessment (PSP)..

Pagi tu hujan turun dgn lebat mencurah-curah..lebat sgt..waahh...nikmatnya kalau dapat tidur...dah la tak tidur 1 malam dok menghabiskan study PSP..banyak gila nak kena baca..menjelang subuh, habis jugak baca semua..ingat ke? tawakkal je lah..harap-harap yg dibaca ni melekat kat otak..

Alhamdulillah sehari dua ni hati dah semakin tenang dan pulih..

Pergi exam meredah hujan..haish~ dah smart-smart gini basah pulak! dugaan...

Sepanjang exam selama 3 jam hujan tak berhenti..habis exam kaki berasa lenguh..mungkin sebab tabiat aku suka menggoyangkan kaki dan duduk diam masa exam..menahan nak terkucil..sejuukk..!!! duduk dalam bilik berhawa dingin (haha..skema gila)..nak keluar sayang pulak masa..tandas dah la jauh..jd tahan je laahh...3 jam..


15 minit terakhir sebelum exam tamat, sempat lagi melelapkan mata kejap..siap boleh mimpi lagi tuh..mimpi jawapan!! haha..bila tersedar terus betulkan jawapan..soalan tak la susah sangat, tapi mencabar jugak otak ni..

Soalan esei pasal ferritin, rasa macam terawang-awang..apa aku nak goreng ni?? padahal dah 5 kali baca..tak hengat jugak! tapi apapun result yg keluar nanti, aku terima dan redha je..sebab kali dah all-out..aku tak menyesal kalau tak dapat best result, tp puas hati sebab dapat buat yg terbaik sedaya aku...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails