Thursday, August 4, 2011

Nostalgia Terengganu

Assala semua..

Hari ni surf surf internet terjumpa pulak gamba-gambar ni..hehe..sgt nostalgia gitu..pemandangan Kuala Terengganu dulu-dulu sebelum jd yg sekarang ni..jom tengok..


Ni lah pasar payang



oo..pasar payang dulu-dulu mcm ni rupanya



Seberang Takir


Pulau Duyung


Kg. Pulau Duyung


Kg. Cina or Cina Town


kat sebelah kanan tu Bukit Besar



Hahah...tengok gambar kat atas ni..stesen bas dulu-dulu simple jek..asal boleh muat bas masuk sudah..bulatan ladang pulak mcm pelik je..sekarang dah lain kot..

Kadang-kadang best jugak belek gambar-gambar lama ni..yela generasi mcm sy ni mana pernah tengok mcm ni..belum lahir lagi kot!

p/s: gambar asrama maidam dulu-dulu ada tak? hehe

3 comments:

[i.dont.know.who.i.am] said...

knape kamu nmpk kurus kat gmbr kat ats tu? ni jeles ni!

emynur said...

dah mmg kurus..nk wat cane..haha!

Anonymous said...

gmbr pbb xde ke?? hee..my fevret place.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails