Friday, May 7, 2010

multiple fracture

post kali ni bukan pasal broken heart....bukan jugak pasal brokel liver.....tapi pasal broken chair....

sungguh sadis....kaki kerusi aku patah..!!! aku punye la sayang kat kerusi ni...dah dekat 10 tahun aku guna...dah banyak dia berjasa pada aku.....tapi tadi....tadi....tadi.....dia telah mencancurkan hati ku.....

aku tak kisah sangat kalau kaki dia je yang patah...tapi ni dah melibatkan air muka dan maruah aku.....aku sangat keciwa dengan sikap kau wahai cik kerusi biru.....

kronologi kejadian:

1. aku duduk kat kerusi tu mengadap laptop.....
2. fesbuking...
3. jongket-jongket kerusi (tabiat yang aku tak boleh hilang)
4. paaappppp..!!!!!
5. aku terkejut....
6. sambil aku merasakan badan aku melayang (dalam slow motion..bayangkan..)
7. gedebaabbb..!!! aku tergolek ke belakang...(dgn gaya yang sangat sopan)
8. aku gosok punggung yang sakit terhentak...
9. aku cuba mencari punca dan dimanakah silapnya sampai aku tergolek....
10. rupanya kaki kerusi aku dah patah..!!! sengall..!!!

aku gelak sendiri berdekah-dekah......roda kerusi pun dah hilang..aku cuba mencari tapi tak jumpa-jumpa...entah ke mana dia tercampak...

disebabkan bunyi dentuman yang sangat kuat masa aku jatuh tadi, mak datang......aku diam..cuba buat muka innocent (nak cover malu)...mak memandang sekeliling...ternampak kaki kerusi yang patah tu tercampak.....ape lagi.....mak aku pun tumpang simpati (menggelakkan aku)...aku hanya mampu tertunduk malu...pasrah~

ni la keadaan kerusi aku selepas kejadian...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails